با ترجمه فارسی متن ترانه Avril lavigne love you

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.


نام آهنگ:

 

I love you



متن آهنگ

 

همراه

 

با ترجمه فارسی

 

La la


La la la la


La la


La la la la


I like your smile


من لبخندتو دوست دارم


I like your vibe


مهربونیتو دوست دارم


I like your style


تیپ زندگیتو دوست دارم


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من به تو نیست

 

And I, I like the way


و من...من روش زندگیتو دوست دارم

 


You’re such a star

 

 

 


تو یه ستاره ای!

 

 


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من به تو نیست


Hey


Do you feel, do you feel me?


تو منو احساس می کنی؟


Do you feel what I feel, too?


احساسی که من دارم رو تو هم داری؟


Do you need, do you need me?


تو به من احتیاج داری؟


Do you need me?


به من نیاز داری؟

 

[chorus]


You’re so beautiful


تو خیلی زیبایی


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من به تو نیست


I’m not sure you know


مطمئن نیستم بدونی


That the reason I love you is you


که دلیل عشق من به تو


Being you


بودنه توئه


Just you


فقط تو


Yeah the reason I love you

is all that we’ve been through


اره!دلیل عشق من به تو تمام

ماجراهاییه که با هم داشتیم


And that’s why I love you


و این دلیل عشق منه

 

La la


La la la la


La la


La la la la


I like the way you misbehave


از بد رفتاری کردنات خوشم میاد


When we get wasted


وقتی حس می کنی

داریم وقتمونو هدر می کنیم


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من نیست


And how you keep your cool


تو خونسردی خودتو حفظ می کنی


When I am complicated


وقتی من اشفته ام
But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من نیست

 

Hey


Do you feel, do you feel me?


تو منو احساس می کنی؟


Do you feel what I feel, too?


احساسی که من دارم رو تو هم داری؟


Do you need, do you need me?


تو به من احتیاج داری؟


Do you need me?


به من احتیاج داری؟

 

[chorus]


You’re so beautiful


تو خیلی زیبایی


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من به تو نیست


And I’m not sure you know


مطمئن نیستم بدونی

 

That the reason I love you is you


که دلیل عشق من به تو

 

Being you


بودن توئه


Just you


فقط تو


Yeah the reason I love you

is all that we’ve been through


اره!دلیل عشق من به تو تمام

ماجراهاییه که با هم داشتیم


And that’s why I love you


و این دلیل عشق منه

 

Yeah - Oh.


Oh.

 

Even though we didn’t make it through


اگرچه ما این عشق رو کامل نکردیم


I am always here for you


اما من همیشه به خاطر تو اینجام


You
تو

 

Hey


Do you feel, do you feel me?


تو منو احساس می کنی؟


Do you feel what I feel, too?


احساسی که من دارم رو تو هم داری؟


Do you need, do you need me?


تو به من احتیاج داری؟


Do you need me?

 


به من احتیاج داری؟

 

[chorus]


You’re so beautiful


تو خیلی زیبایی


But that’s not why I love you


اما این دلیل عشق من به تو نیست


I’m not sure you know


مطمئن نیستم بدونی

 


That the reason I love you is you


که دلیل عشق من به تو


Being you


بودنه توئه


Just you


فقط تو


Yeah the reason I love you

 

is all that we’ve been through


اره!دلیل عشق من به تو تمام

ماجراهاییه که با هم داشتیم


And that’s why I love you


و این دلیل عشق منه

 

La la


La la la la (oh oh)


La la


La la la la (That’s why I love you)


واسه اینه که دوستت دارم

La la


La la la la (oh oh)


La la


La la la la (That’s why I love you)


واسه اینه که دوستت دارم

 

 

 

نظرات شما عزیزان:

ناهید گلرخی تهران
ساعت23:44---4 آذر 1395
سلام خسته نباشید عجب سایت توپ زیبا

و دلنشینی دارید تبریک عرض می گویم

پاسخ :

بانو ناهید خانم ما هم

خیلی بسیار از شما

ممنونیم
-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 1 بهمن 1395 | 9:23 بعد از ظهر | نویسنده : افشین تهرانی .نویسندگان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.